با بهترین مدل‌های عینک ریبن آشنا شوید

با بهترین مدل‌های عینک ریبن آشنا شوید

در این مطلب از سایت فراشاد قصد داریم تا یکی از بزرگ‌ترین و برترین مارک‌های عینک در سراسر جهان را مورد بررسی قرار دهیم؛ نامی که تمامی شما حتماً آن را شنیده‌اید و شاید از مصرف‌کنندگان عینک‌های این برند بوده باشید، “ری‌بن”! بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مهم در سراسر جهان از عینک‌های این برند استفاده می‌کنند و می‌توان این برند را محبوب‌ترین برند تولید عینک در سراسر جهان دانست.

در کشور ما نیز بسیاری از افراد عاشق عینک‌های این برند هستند و دوست دارند با استفاده از عینک‌های این برند استایل شیک و جذابی داشته باشند. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا مطلبی را در مورد بهترین مدل‌‌های عینک ریبن آماده کنیم. اگر شما نیز مشتاقید تا در مورد بهترین مدل‌های عینک ریبن و تاریخچه این برند اطلاعاتی را به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مدل های عینک ریبن

معرفی برند ری‌بن

شرکت آمریکایی Bausch & Lomb در سال 1937 اقدام به تأسیس برند ری‌بن کرد. چند سال پس از تأسیس این برند و عرضه چندین مدل عینک به بازار، طراحی جذاب مدل‌هایی مانند عینک ویفرر (Wayfarer) و عینک خلبانی (Aviator) باعث شد تا این برند جایگاه خاصی در جامعه پیدا کند. علاقه شدید افراد مشهور مانند ستاره‌های موسیقی، فیلم، رئیس‌جمهورها و… به این برند باعث شهرت همگانی ری‌بن شد و امروزه می‌توان این برند را یکی از مشهورترین برندهای دنیا دانست.

پس از چند دهه، فعالیت شرکت آمریکایی، برند ری‌بن را با ارزش 640 میلیون دلار به شرکت ایتالیایی Luxottica فروخت و امروزه این شرکت ایتالیایی، صاحب امتیاز برند ری‌بن است.

خرید عینک آفتابی ری‌بن برای شما عزیزان چندان دور از دسترس نیست و تنها کافی است به بخش فروشگاه سایت فراشاد مراجعه نمایید و عینک موردنظر خود را انتخاب نمایید.

بهترین مدل‌های برند ری‌بن

عینک ری‌بن، مدل ویفرر جدید (New Wayfarer)

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کردیم، برند ری‌بن شهرت و محبوبیت خود را به عرضه مدل‌هایی مانند ویفرر مدیون است. سری عینک‌های New Wayfarar Classic از برند ری‌بن بیش از 50 سال گذشته به بازار عرضه شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است اما سری عینک مدنظر ما، نسخه جدید و به‌روز این سری عینک است که تفاوت‌های بسیار زیادی در آن ایجاد شده است.

فریم این عینک‌ها به نسبت مدل‌های قدیمی و کلاسیک، کوچک‌تر شده و میزان خمیدگی عدسی آن نیز بیشتر شده است. ضمناً عدسی جدید خاصیت پلاریزه بودن عینک را ایجاد کرده و از این لحاظ عینک شرایط بسیار مناسبی دارد. رنگ سبز G-15 که در سری قبلی برای ارتشی‌ها تعبیه شده بود، همچنان در سری جدید نیز موجود است و این رنگ به‌عنوان رنگ کلاسیک و نوستالژی در نظر گرفته شده است.

عینک ری‌بن، مدل اریکا کلاسیک (Erika)

Erika از دیگر مدل‌های محبوب برند ری‌بن است که سال‌های سال موردتوجه مشتریان این برند قرار گرفته است. اگر بخواهیم از نظر ساختاری این عینک را خدمت شما عزیزان شرح دهیم، باید بگوییم که فریم این عینک از جنس نایلون و دسته‌های آن از فلز ساخته شده است. البته باید اشاره کنیم بخش انتهایی دسته برای راحتی فرد با لاستیک پوشانده شده است.

طراحی خاص این مدل باعث شده تا زیبایی چهره فرد به نهایت ممکن برسد و می‌توان راحتی این عینک را مطلوب توصیف کرد. اگر فردی خاص پسند هستید، می‌توانید این عینک را در سبد خرید خود قرار دهید.

عینک ریبن، مدل خلبانی (Aviator)

می‌توان عینک خلبانی ریبن را مهم‌ترین و مشهورترین مدل و نماد این برند دانست. می‌توان ادعا کرد که هشتاد درصد از مردان حداقل برای یک‌بار هم که شده، از این مدل عینک استفاده کرده‌اند! این عینک یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های برند ریبن است که هیچ‌گاه از مد نیفتاده است و همواره عینک موردعلاقۀ آقایان باقی‌مانده است.

هدف از تولید این عینک، افزایش وضوح دید خلبانان و ارتشی‌ها بوده است اما ظاهر بسیار جذاب آن باعث شد تا عموم مردم نیز به این مدل علاقه نشان دهند و تولید آن برای چند دهه ادامه یابد. از نظر ساختاری این عینک دارای فریمی فلزی با رنگ طلایی و عدسی پلاریزه، ضد UV و بسیار باکیفیت با رنگ سبز G-15 است. می‌توان این مدل کلاسیک از عینک‌های آفتابی ریبن را برترین طراحی تاریخ این برند دانست.

مدل های ربن

عینک ریبن، مدل کلاب‌مستر کلاسیک (Clubmaster)

کلاب‌مستر یکی از مدل‌های خاص برند ری‌بن است که در تاریخچه خود موردتوجه شخصیت‌های سیاسی و هنری قرار گرفته است و با اینکه هفت دهه از عرضۀ آن می‌گذرد، باز هم از مد نیفتاده و بسیاری از افراد همچنان این مدل عینک آفتابی را به سایر مدل‌ها ترجیح می‌دهند.

بخش بالایی فریم این عینک از جنس کائوچو و بخش پایینی آن از فلز ساخته شده است. در حالت کلی، این عینک را در دسته عینک‌های نیم‌فریم قرار می‌دهیم و باتوجه‌به این خصوصیات، اگر چهرۀ شما دارای فرم بیضی است، می‌توان این عینک را انتخابی رویایی برای شما در نظر گرفت! ترکیب رنگ مشکی و طلایی نیز جلوۀ خاصی به این عینک بخشیده و این ترکیب یکی از نکات “خاص” این عینک “خاص” است!

رنگ سبز عدسی عینک مدل کلاب‌مستر و مقاومت صددرصدی آن در برابر اشعه UV، باعث شده تا شاهد کیفیت بسیار بالایی باشیم. اگر قصد دارید تا کمی از مدل‌های همیشگی ریبن فاصله بگیرید، عینک آفتابی کلاب‌مستر کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی برای شما است!

عینک ری‌بن، مدل جاستین کلاسیک (Justin)

بهترین رنگ عینک آفتابی مدل جاستین کلاسیک (Justin) بسیار به عینک آفتابی مدل ویفرر کلاسیک شبیه است اما تفاوت‌های ایجاد شده در این مدل باعث شده تا مدل جاستین، ظاهری به‌روزتری داشته باشد. بدنه این عینک دارای روکش لاستیکی و عدسی آن نیز باتوجه‌به خاصیت پلاریزه بسیار باکیفیت است و در کل می‌توان کیفیت این مدل را بسیار خوب توصیف کرد. این عینک به کسانی که جزو طرفداران مدل ویفرر هستند و دوست دارند در مدل عینک خود تنوع ایجاد کنند، پیشنهاد می‌شود.

سایر مدل‌ها

از دیگر مدل‌های زیبا و جذاب عینک آفتابی ریبن می‌توان به مدل‌هایی مانند 6 ضلعی، گرد دو پل، ویفرر 2، ویفرر کلاسیک و… اشاره کرد.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی عینک‌های بهترین مارک عینک آفتابی یعنی ری‌بن پرداختیم و مدل‌های جذاب این برند را به شما عزیزان معرفی کردیم. بدیهی است که تمامی عینک‌های این برند از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و شما هنگام خرید تنها باید مدل آن دقت کنید و لزومی ندارد که در مورد کیفیت این عینک‌ها نگران باشید! البته اگر عینکی که خریداری می‌کنید، اصل باشد! عینک‌های موجود در سایت فراشاد دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند و پیشنهاد می‌شود برای خرید عینک آفتابی به بخش‌های مختلف این وب‌سایت مراجعه کنید.

در پایان امید است که مطلب ” با بهترین مدل‌های عینک ریبن آشنا شوید” برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و پاسخ سؤالات خود را دریافت کرده باشید.

منبع

نویسنده مطلب: آناهیتا عطاریان

آناهیتا عطاریان

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...